TERKINI DARI SINI

Wednesday, July 22, 2009

Lawatan Kempen "Say No To Bonceng" di KTC



22 Julai 2009: Seramai 5 Orang Jawatankuasa bertindak pusat UTM Zon Larangan bonceng turun ke Kolej Tuanku Canselor bagi meneruskan siri Kempen ke kolej-kolej di dalam UTM. Ini merupakan siri lawatan kedua setelah siri yang pertama di Kolej Tun Hussien Onn.


Sesi taklimat dan penerangan ringkas berkenaan matlamat dan objektif misi telah dibentangkan dihadapan hampir 20 orang Mahasiswa dari kolej Tuanku Canselor. Turut hadir, Pengerusi BADAR, Saudara Farid, Pengerusi Kelab Remaja Ukhuwwah, Saudara Izmar dan Exco Kebajikan Jawatan Kuasa Kolej Mahasiswa Saudara Azim Jamil. Rata-rata yang hadir menyatakan kesediaan untuk menjalankan usaha pembanterasan gejala bonceng di peringkat UTM.

Di dalam pertemuan ini juga, PMIUTM dengan persetujuan Biro Kerohanian KTC telah menubuhkan jawatankuasa cawangan di Peringkat Kolej Tuanku Canselor bagi mengendalikan segala gerak kerja di peringkat Kolej. Saudara Munzir, Pelajar Tahun 1 telah dilantik menjadi ketua Operasi bagi Jawatankuasa cawangan di kolej Tuanku Canselor.

Setakat ini, PMIUTM telah menerima banyak respon positif daripada Persatuan-persatuan, Kelab Kerohanian Kolej, Fakulti-fakulti dan juga Mahasiswa Antarabangsa khususnya mahasiswa Yaman. Ternyata mereka semua menyokong usaha ini agar diteruskan sehingga UTM benar-benar menjadi Zon Larangan Bonceng. Sekian. MyLPM.

Sumber : http://utmsayno2bonceng.blogspot.com

No comments:

Post a Comment