TERKINI DARI SINI

Sunday, August 16, 2009

Kutipan Tandatangan di PESTA KONVO UTM


16 OGOS 2009 : Ahli Jawatankuasa Pusat akan meneruskan kempen ke pesta konvo yang telah berlangsung beberapa hari lepas untuk mengutip tandatangan tanda sokongan terhadap kempen ini. Laporan yang diterima hari ini menunjukkan hampir 5000 mahasiswa telah menurunkan tandatangan tanda sokongan terhadap kempen ini. Sokongan ini bukan sahaja di kalangan orang Islam, malah daripada kaum cina dan juga India. Borang tandatangan akan diletakkan di gerai Persatuan Mahasiswa Islam yang berada di pesta konvo.

Ini menunjukkan satu perkembangan yang positif kerana kempen ini telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan dikalangan mahasiswa dan warga utm yang lain. Disamping itu, pihak jawatankuasa pusat juga telah menerima banyak surat sokongan daripada pimpinan-pimpinan persatuan di dalam universiti, tidak kurang juga daripada beberapa orang atasan universiti.

Selain itu, bagi merancakkan lagi kempen ini, pihak jawatankuasa pusat telah membuat pelekat menggunakan logo "UTM SAY NO TO Bonceng" untuk diedarkan kepada masyarakat kampus. Selain itu, poster dan banner kempen juga akan dinaikkan di sekitar kampus UTM tanda keseriusan pihak jawatankuasa terhadap kempen ini. Sekian. MyLPM

No comments:

Post a Comment